zondag 9 april 2017

OnStage Live 2017 Amsterdam

OnStage Live 2017 Amsterdam
 
Hallo,
 
Het is weer even geleden dat ik een berichtje heb geplaatst. Ik ben druk geweest voor mijn swaps voor OnStage. Swaps zijn meestal kaartjes die je ruilt voor andere kaartjes, het is vooral om ideeën op te doen.
 Ik ben een paar dagen naar Amsterdam geweest voor OnStage Live. Dit is een 3-daags evenement voor demonstrators van Stampin' Up en dit keer was het in Amsterdam. Tijdens deze dagen krijgen we veel informatie. We leren andere demo's kennen. En we krijgen de nieuwe catalogus waarvan ik nog niets mag laten zien. Ik kan al wel vertellen dat er weer veel leuke dingen in staan. Ik hoop dat ik je niet al te nieuwsgierig heb gemaakt. Zodra ik hier meer over mag vertellen, zal ik dit doen.
 
Dit is mijn swap. Het is een sleutel- of tashanger. Ik heb de Paisleys and Posies stempelset en dies gebruikt. Met mijn swap wil ik laten zien dat je ook op andere materialen kunt stempelen.
 
swap OnStage Live 2017 Amsterdam
 
Ik heb namelijk hier op kurkstof gestempeld met zwarte stazon inkt. In september heb ik tijdens de contactdag (soort bijscholingsdag) van de modevakschool Nationaal, waar ik bij aangesloten ben, voor het  eerst met kurkstof mogen werken. Ik was benieuwd of je er ook op kon stempelen en zo twee hobby's kon combineren. Dit lukte goed. Ik heb een tas en wat accessoires gemaakt van kurkstof wat ik ook weer bestempeld heb met de Paisleys en Posies stempelset.

OnStage 2017 tas met accesoires
 
Ik ben er zelf erg blij met het resultaat.
Ik had de tas natuurlijk ook mee naar Amsterdam en ik heb er veel positieve reacties op gekregen. Ook kreeg ik de vraag of ik hier workshops in gaf. Dat doe ik nog niet, maar ik denk hier over na. Dus hou mijn blog maar in de gaten.
 
Groetjes Geke
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten